wydawalnio-zmywalnia
Strzegom, 11.07.2023r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ
ZAMAWIAJĄCY:
Gmina Strzegom – Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegomiu
Adres do korespondencji:
Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu
Aleja Wojska Polskiego 3-5
58-150 Strzegom
e-mail: psp4@strzegom.pl
tel. (74) 85 55 322
NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Remont pomieszczeń wydawalnio-zmywalni oraz pomieszczeń szatniowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu
- OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wydawalnio-zmywalni oraz pomieszczeń szatniowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu przy Al.Woj.Polskiego 3-5 w Strzegomiu .
- W ramach tego zamówienia przewiduje się wykonanie następujących robót :
- Roboty rozbiórkowe:
- rozebranie wykładziny ściennej z płytek
- odbicie placków betonu na powierzchni rozebranych płytek
- rozebranie ścianki z cegieł o grubości ½ ceg. na zaprawie cementowo- wapiennej
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2
- wykucie z mury kratek wentylacyjnych
- wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ½ ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo- wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych
- przebicie dwóch otworów w stropach ceglanych o grubości do ½ ceg. dla przewodów instalacyjnych o śr. do 100 mm wraz z obróbką
- rozebranie obicia ścian wnęki z desek
- demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych – zlewozmywak blaszany, ze stali nierdzewnej lub z tworzyw sztucznych – 1 komplet
- demontaż szafki zlewozmywakowej – typ R ze wsp. 0.3
- zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi 117.7 m2
- ręczne zeskrobanie farby olejnej ,
- wywiezienie gruzu i odpadów .
- Roboty instalacji sanitarnej, wentylacyjnej i elektrycznej
- przerobienie instalacji wodno – kanalizacyjnej
- wymiana umywalki porcelanowej ze wspornikami z syfonem z tworzywa – 2 komplety
- wymiana baterii umywalkowej – 2 szt.
- wymiana ustępu z miską porcelanową „kompakt”
- wpięcie się w instalację wody i pion kanalizacji
- montaż zlewu jednokomorowego na szafce – 1 szt.
- dostawa szafki pod zlewozmywak jednokomorowy , biała, z materiału wodoodpornego
- podgrzewacz przepływowy nadumywalkowy – 1 szt.
- przerobienie instalacji elektrycznej – komplet
- Elementy otworowe
- ościeżnice drzwiowe stalowe (80) fabrycznie wykończone – 5 szt.
- ościeżnice drzwiowe stalowe fabrycznie wykończone obsadzone równocześnie ze wznoszeniem ścianek działowych z płyt gipsowych – 1 szt.
- skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szkolone o powierzchni do 1,6 m2 oszklone szybą bezpieczną o powierzchni do 0,2 m2 fabrycznie wykończone – 1szt.
- skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne (80) jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone – szt. 5
- obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł – 3 szt.
- montaż nawiewników okiennych – 4 komplety
- Roboty remontowo – budowlane uzupełniające
- wylanie klina zjazdowego z betonu C 16/20
- zamurowanie wnęk w ścianach na zaprawie cementowo – wapiennej
- ścianki działowe GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo 55-01
- obudowa rur płytami gipsowo – kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo 50-01
- Roboty tynkarskie, okładzinowe i malarskie
- tynki wewnętrzne zwykłe kat. II wykonywane ręcznie na podłożu z cegły
- uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo – wapiennej na zamurowanych wnękach
- wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo – wapiennej na ościeżnicach szerokości do 15 cm
- tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonane ręcznie na ościeżnicach i pasach ściennych na podłożu betonowym
- przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności
- gruntowanie sufitów preparatami „Atlas uni grunt”
- gruntowanie tynków ścian preparatami „Atlas uni grunt”
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów
- dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian
- Roboty posadzkowe
- warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej o grubości 5 cm
- posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm
- cokoliki min. .z płytek kamionkowych gres na zaprawie klejowej
- posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych gres o wym 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm
- cokoliki z płytek kamionkowych gres na zaprawie klejowej
Uwaga:
- wysokość wszystkich pomieszczeń 3,6 m
- płytki na ścianach do wysokości 2 m ,kl. I, białe, matowe wymiar minimalny 20x30 cm, na pozostałych ścianach lamperia zmywalna akrylowa do wys. 2 m,
- płytki podłogowe gress , min. 30x30 , kolor do uzgodnienia z użytkownikiem klasa
antypoślizgowości min. R9,
- podgrzewacz przepływowy o mocy min. 5 000 W, 230 v, bezciśnieniowy
- drzwi z laminatu odporne na wilgoć, wypełnienie lekką pianą , bez tłoczeń, z nawiewnikami , kolor dąb lub inny do uzgodnienia z Zamawiającym,
- baterie umywalkowe , szafka, kolor ścian ,płytek – do uzgodnienia z Zamawiającym.
- Roboty wykonać zgodnie z oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami sztuki budowlanej, powyższym opisem oraz załączonym rysunkiem nr 1 – RZUT ZMYWALNI NACZYŃ - PARTER - STAN PROJEKTOWANY.
- Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji pomieszczeń w celu zapoznania się z zakresem oraz dokonaniem pomiarów.
Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Lilianna Kmiecik tel. 74/8555-322
- Do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapewni we własnym zakresie na swój koszt i ryzyko wyroby budowlane odpowiadające wymogom przepisów art.10 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz.1570 z późn. zm.).Wymienione w opisie przedmiotu zamówienia produkty mają być towarem nowym, odpowiadającym opisom, ilości i nazwom wymienionym w powyższej opisie objęte gwarancją.
- Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, bądź nie uwzględnienia jakiejś części zamówienia w przedmiarze, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej i ST, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie niniejszego zaproszenia w umownej cenie ryczałtowej.
- Wszystkie wbudowywane materiały budowlane powinny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do wbudowania zgodnie z przepisami prawa (atesty, certyfikaty, aprobaty). Wszystkie zastosowane materiały przed ich zamówieniem i wbudowaniem powinny uzyskać bezwzględnie akceptację Inspektora nadzoru .
- Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje :
- wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w niniejszym zapytaniu,
- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów,
- doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót,
- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsca wykonywania robót,
- utylizację (zeskładowanie na wysypisku) materiałów pochodzących z rozbiórek i odpadów,
- zapewnienie kierowania pracami przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane,
- Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie w związku z czym Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo użytkowników i zobowiązany jest uzgadniać z Zamawiającym kolejność i terminy prowadzenia prac.
- TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Termin wykonania robót: 15.08.2023r.
Przez zakończenie realizacji zadania należy rozumieć datę dokonania pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót i gotowości do odbioru.
- KRYTERIA WYBORU WYKONAWCY
Najkorzystniejsza cena brutto – 100%.
WYMAGANY OKRES GARANCJI
Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy
5. WARUNKI PŁATNOŚCI
Termin płatności min: 21 dni od DATY WYSTAWIENIA FAKTURY..
6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:
Cena ofertowa jest to cena ryczałtowa za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem VAT. 13.Cena podana w propozycji cenowej maj być wyrażona cyfrowo i słownie, propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.
Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość robót określoną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.
Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.
W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, które są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu umowy.
Każdy Oferent/Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę cenową. Oferty z cenami wariantowymi bądź częściowymi, będą odrzucone.
W ofercie należy podać cenę wg załącznika- formularz oferty.
7. TERMIN I SPOSÓB PRZEKAZANIA OFERTY PRZEZ POTENCJALNEGO WYKONAWCĘ, POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny. Oferta powinna być przesłana do dnia 14.07.2023r. do godz. 13.00 za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: psp4@strzegom.pl lub dostarczona osobiście na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego, Aleja Wojska Polskiego 3-5, 58-150 Strzegom.
8. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 3, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.
9. Oferty cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykaz załączników:
11. Najpóźniej w dniu podpisaniu umowy wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy zgodny z załączonym przedmiarem, na podstawie, którego wycenił ofertę, który stanowił będzie załącznik do umowy.
Załączniki: