wydawalnio-zmywalnia

Strzegom, 11.07.2023r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA PROPOZYCJI CENOWEJ

ZAMAWIAJĄCY:

Gmina Strzegom – Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego w Strzegomiu

Adres do korespondencji:

Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi w Strzegomiu

Aleja Wojska Polskiego 3-5

58-150 Strzegom

e-mail: psp4@strzegom.pl

tel. (74) 85 55 322

NAZWA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Remont pomieszczeń wydawalnio-zmywalni oraz pomieszczeń szatniowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi  w Strzegomiu

 

  1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
  1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń wydawalnio-zmywalni oraz pomieszczeń szatniowych w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego z oddziałami przedszkolnymi  w Strzegomiu przy Al.Woj.Polskiego 3-5 w Strzegomiu .
  1. W ramach tego zamówienia  przewiduje się wykonanie  następujących robót :
  1. Roboty rozbiórkowe:
  • rozebranie wykładziny ściennej z płytek
  • odbicie placków betonu na powierzchni rozebranych płytek
  • rozebranie ścianki z cegieł o grubości ½ ceg. na zaprawie cementowo- wapiennej
  • wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni do 2 m2
  • wykucie z mury kratek wentylacyjnych
  • wykucie otworów w ścianach z cegieł o grubości ½ ceg. na zaprawie wapiennej lub cementowo- wapiennej dla otworów drzwiowych i okiennych
  • przebicie dwóch otworów w stropach ceglanych o grubości do ½ ceg. dla przewodów instalacyjnych o śr. do 100 mm wraz z obróbką
  • rozebranie obicia ścian wnęki z desek
  • demontaż urządzeń sanitarnych z korkowaniem podejść dopływowych i odpływowych – zlewozmywak blaszany, ze stali nierdzewnej lub z tworzyw sztucznych – 1 komplet
  • demontaż szafki zlewozmywakowej – typ R ze wsp. 0.3
  • zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi 117.7 m2  
  • ręczne zeskrobanie farby olejnej ,
  • wywiezienie gruzu i odpadów .
  1. Roboty instalacji sanitarnej, wentylacyjnej i elektrycznej
  • przerobienie instalacji wodno – kanalizacyjnej
  • wymiana umywalki porcelanowej ze wspornikami z syfonem z tworzywa – 2 komplety  
  • wymiana baterii umywalkowej – 2 szt.
  • wymiana ustępu z miską porcelanową „kompakt”
  • wpięcie się w instalację wody i pion kanalizacji
  • montaż zlewu jednokomorowego na szafce – 1 szt.
  • dostawa szafki pod zlewozmywak jednokomorowy , biała, z materiału wodoodpornego
  • podgrzewacz przepływowy nadumywalkowy – 1 szt.
  • przerobienie instalacji elektrycznej – komplet
  1. Elementy otworowe
  • ościeżnice drzwiowe stalowe (80) fabrycznie wykończone  – 5 szt.  
  • ościeżnice drzwiowe stalowe fabrycznie wykończone obsadzone równocześnie ze wznoszeniem ścianek działowych z płyt gipsowych – 1 szt.
  • skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szkolone o powierzchni do 1,6 m2 oszklone szybą bezpieczną o powierzchni do 0,2 m2 fabrycznie wykończone – 1szt.
  • skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne pełne (80) jednoskrzydłowe fabrycznie wykończone – szt. 5
  • obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach z cegieł – 3 szt.
  • montaż nawiewników okiennych – 4 komplety   
  1. Roboty remontowo – budowlane uzupełniające
  • wylanie klina zjazdowego z betonu C 16/20 
  • zamurowanie wnęk w ścianach na zaprawie cementowo – wapiennej
  • ścianki działowe GR z płyt gipsowo – kartonowych na rusztach metalowych pojedynczych z pokryciem obustronnym jednowarstwowo 55-01
  • obudowa rur płytami gipsowo – kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo 50-01 
  1. Roboty tynkarskie, okładzinowe i malarskie
  • tynki wewnętrzne zwykłe kat. II wykonywane ręcznie na podłożu z cegły
  • uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo – wapiennej na zamurowanych wnękach
  • wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo – wapiennej na ościeżnicach szerokości do 15 cm
  • tynki (gładzie) jednowarstwowe wewnętrzne gr. 3 mm z gipsu szpachlowego wykonane ręcznie na ościeżnicach i pasach ściennych na podłożu betonowym
  • przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności
  • gruntowanie sufitów preparatami „Atlas uni grunt”
  • gruntowanie tynków ścian preparatami „Atlas uni grunt”
  • licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych na zaprawie klejowej
  • dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów
  • dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian
  1. Roboty posadzkowe
  • warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy samopoziomującej o grubości 5 cm
  • posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wym. 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm
  • cokoliki min. .z płytek kamionkowych gres na zaprawie klejowej
  • posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych gres o wym 30x30 cm na zaprawie klejowej o grub. warstwy 5 mm
  • cokoliki z płytek kamionkowych gres na zaprawie klejowej

Uwaga:

- wysokość wszystkich pomieszczeń 3,6 m

- płytki na ścianach do wysokości 2 m ,kl. I,  białe, matowe wymiar minimalny 20x30 cm, na pozostałych ścianach lamperia zmywalna akrylowa do wys. 2 m,

- płytki podłogowe gress , min. 30x30 , kolor do uzgodnienia z użytkownikiem klasa    
    antypoślizgowości min. R9,

-  podgrzewacz przepływowy o mocy min. 5 000 W, 230 v, bezciśnieniowy

-  drzwi z laminatu odporne na wilgoć, wypełnienie lekką pianą , bez tłoczeń, z nawiewnikami , kolor dąb lub inny do uzgodnienia z Zamawiającym,

-   baterie umywalkowe , szafka, kolor ścian ,płytek – do uzgodnienia z Zamawiającym.

  1. Roboty wykonać zgodnie z oraz obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami sztuki budowlanej, powyższym opisem oraz załączonym rysunkiem nr 1 – RZUT ZMYWALNI NACZYŃ - PARTER - STAN PROJEKTOWANY.
  1. Zamawiający wymaga aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji pomieszczeń                         w celu zapoznania się z zakresem oraz dokonaniem pomiarów.

             Osoba uprawniona do kontaktów z Wykonawcami: Lilianna Kmiecik tel. 74/8555-322

  1. Do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapewni we własnym zakresie na swój koszt i ryzyko wyroby budowlane odpowiadające wymogom przepisów art.10 Prawa budowlanego (Dz. U. z 2018r., poz. 1202 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016r., poz.1570 z późn. zm.).Wymienione w opisie przedmiotu zamówienia produkty mają być towarem nowym, odpowiadającym opisom, ilości i nazwom wymienionym w powyższej opisie objęte gwarancją.
  1. Przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 3 należy traktować jako element dodatkowy, jedynie ułatwiający sporządzenie oferty. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że w ramach niniejszego zamówienia przewidziane jest rozliczenie ryczałtowe, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót, większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, bądź nie uwzględnienia jakiejś części zamówienia w przedmiarze, nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak jakiejś części zamówienia w przedmiarze robót lub w tabelach, schematach materiałowych zawartych w dokumentacji projektowej i  ST, nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku ich wykonania na podstawie niniejszego zaproszenia w umownej cenie ryczałtowej.
  1. Wszystkie wbudowywane materiały budowlane powinny posiadać dokumenty  potwierdzające dopuszczenie do wbudowania zgodnie z przepisami prawa (atesty, certyfikaty, aprobaty). Wszystkie zastosowane materiały przed ich zamówieniem i wbudowaniem powinny uzyskać bezwzględnie akceptację Inspektora nadzoru .
  1. Zakres robót oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną  ofertową obejmuje :

- wykonanie robót budowlanych dla zakresu określonego w niniejszym zapytaniu,

- zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, pomiarów i odbiorów,

- doprowadzenie placu budowy do należytego stanu i porządku po zakończeniu robót,

- utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie  miejsca wykonywania robót,

- utylizację (zeskładowanie na wysypisku) materiałów pochodzących z rozbiórek i odpadów,

- zapewnienie kierowania pracami przez osoby posiadające stosowne uprawnienia budowlane,

  1. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie w związku z czym Wykonawca odpowiada za bezpieczeństwo użytkowników i zobowiązany jest uzgadniać z Zamawiającym kolejność i terminy prowadzenia prac.
  1. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA

     Termin wykonania robót: 15.08.2023r.

     Przez zakończenie realizacji zadania należy rozumieć datę dokonania pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu zakończenia robót i gotowości do odbioru.

  1. KRYTERIA WYBORU WYKONAWCY

     Najkorzystniejsza cena brutto – 100%.

     WYMAGANY OKRES GARANCJI

Wymagany okres gwarancji: min. 36 miesięcy

5.  WARUNKI PŁATNOŚCI

     Termin płatności min: 21 dni od DATY WYSTAWIENIA FAKTURY..

 6. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY:

Cena ofertowa jest to cena ryczałtowa za wykonanie całości przedmiotu zamówienia wraz z podatkiem VAT. 13.Cena podana w propozycji cenowej maj być wyrażona cyfrowo i słownie, propozycja cenowa ma być napisana w języku polskim, czytelnie i trwałą techniką oraz ma obejmować całość zamówienia i zawierać opis spełnienia innych kryteriów wynikających z opisu przedmiotu zamówienia.

Zaproponowana cena brutto powinna zawierać wartość robót określoną w oparciu o opis przedmiotu zamówienia.

Cena podana przez Wykonawcę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania.

W cenie ryczałtowej należy ująć wszystkie roboty i prace, które są niezbędne dla prawidłowego, zgodnego ze sztuką budowlaną wykonania przedmiotu umowy.

Każdy Oferent/Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę cenową. Oferty z cenami wariantowymi bądź częściowymi, będą odrzucone.

W ofercie należy podać cenę wg załącznika- formularz oferty.

7. TERMIN I SPOSÓB PRZEKAZANIA OFERTY PRZEZ POTENCJALNEGO WYKONAWCĘ, POZOSTAŁE WYMAGANE DOKUMENTY

Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, w sposób czytelny. Oferta powinna być przesłana do dnia 14.07.2023r. do godz. 13.00 za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: psp4@strzegom.pl lub dostarczona osobiście na adres: Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 4 im. Kornela Makuszyńskiego, Aleja Wojska Polskiego 3-5,  58-150 Strzegom.

8. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom, zgodnie z kryteriami określonymi w pkt. 3, które nie podlegają zmianie w toku niniejszego postępowania.

9. Oferty cenowe złożone po terminie nie będą rozpatrywane. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Wykaz załączników:

11. Najpóźniej w dniu podpisaniu umowy wykonawca dostarczy kosztorys ofertowy zgodny z załączonym przedmiarem, na podstawie, którego wycenił ofertę, który stanowił będzie załącznik do umowy.

Załączniki:

  1. Rysunek Nr 1
  2. Formularz oferty
  3. Przedmiar robót
  4. Wzór umowy

ZAPROSZENIE W WERSJI PDF

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wytworzył:
Udostępnił:
Rudnicka Anna
(2023-07-11 12:17:34)
Ostatnio zmodyfikował:
Rudnicka Anna
(2023-07-11 12:29:32)